Lön = shopping?

Hm, visst är jag lite shoppingsugen speciellt på höstens många snygga plagg.. Men jag tänker
agera smart nu, och har precis betalat hyran hemma och lagt undan mer än hälften av min lön på
sparkontot, så det känns riktigt bra nu faktiskt. Ska se till att spara mer än jag gjort tidigare, även
fast jag varit duktig på det också. Mer pengar på sparkontot, jaa tack! Är ju bra för framtida planer, vad
det nu blir för något, hihi.

Men kika kan man ju göra, på kläder alltså. Ska väl skriva en inköpslista på saker jag behöver denna månad,
sedan kan jag skriva en lista på sådant jag skulle vilja ha.. Får ha en önskelista här kanske, haha.

Ska nog ta och fixa lite här hemma nu. Solen lyser och jag vill helst vara ute, men jag måååste städa nu.
Blev inte färdigt igår, med jag hann i alla fall tvätta en hel del. Ska tvätta lite till.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback