Jag reser snart

Ligger i sängen och drömmer mig bort till ett okänt land med en kultur som jag inte är van vid.
Vill liksom åka bort ett tag, befinna mig borta minst två månader och bara vandra runt, träffa människor
och uppleva kulturer. Se, känna, njuta och höra allt vad landet har att erbjuda.

Så just nu sitter jag och kollar på flera olika Au-pair förmedlingar samt en hemsida som heter
backpacking.se där det finns resedagböcker, tips och mycket annat. Även annonser från folk
som söker resesällskap.

Det ska jag nog fan ta och göra, något väldigt spontant och spännande! Ååh, vad jag ska spara ihop
massa pengar nu för att kunna göra något sådant här sedan. Underbart!.

Men nu måste jag sova. Först spara alla sidor till favoriter och fortsätta kolla imorgon!
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback