Jackpot or chicken dinner?

God förmiddag, eller god lunch. ni väljer själva vad som är bäst.

Idag är jag ledig tack och lov. Var en lång och tung dag igår på jobbet. Och jag blir alltid lika fascinerad
över hur vissa tror att de kan behandla andra. Men men, tänker inte sitta och smutskasta någon via bloggen,
det är inte min grej direkt.

Idag är min tanke att jag ska städa rummet ordentligt och bara ta det lugnt. Nu sitter jag och spelat på nätet,
kul kul. Sitter och ropar BINGO för mig själv och mamma frågar om jag vinner något.

Doftar god sockerkaka i hela huset också, mamsen har bakat igen, myspys.
Men men, ska jag få en jackpot kanske? Eller ska jag skrika Winner winner chicken dinner när jag lirar BlackJack?
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback