Good night, good morning and good day

Nu säger jag god natt, för jag tänkte sova ett par timmar eftersom jag jobbar imorgon.
Men först ska jag läsa lite ur boken som jag nämnt förut. Har aldrig gillat dessa typer av böcker
förut, men nu har jag verkligen fastnad för den och jag har svårt att lägga den ifrån mig.

Imorgon jobb, men slutar ganska tidigt, runt kl. 18 och då blir det hem och fortsätta pyssla kanske?
Borde kolla upp priser med frakt och sådant ifall någon av er skulle vilja beställa. Bara att höra av sig som
sagt till min mejl [email protected]. Skulle vara kul faktiskt.

Men som sagt, sova var det.
Hoppas ni haft en underbar dag och att den blir bra imorgon också.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback