Ett spontant biomaraton.

Igår drog jag ned till stan en snabbis med mamma för att hjälpa henne med tavlorna. Så den 11/8
ska de vara klara och vi kan hämta dem, spännande tycker jag! Och det var kul för att killarna i affären
gillade mina foton och färgerna jag fått med.

Mötte sedan upp Alice och Sofia utanför bion och vi gick och köpte våra biljetter till Harry Potter. Det måste
vara den mest underhållande Harry Potterfilmen jag sett, men jag har ju bara sett den och de två första,
så tjejerna förstod egentligen inte varför jag var där. Haha, men vad gör man inte för att umgås med mina
vänner? <3 Vi satt väl mest och skrattade åt hela filmen, speciellt scenerna där han såg så hög ut.

När bion var slut och vi fortfarande var fnittriga stod vi utanför och väntade på skjutsen hem. Men då kom vi
också på att Sommaren med Göran hade premiär samma kväll.. Så vi kikade om det fanns några platser kvar.
Och snacka om att vi hade tur, för det var bara tre platser kvar och de köpte vi direkt!

Och oj vilken trevlig kväll det var, haha. Vi skrattade flera gånger åt allt möjligt. Love u girls!<3
Nästa gång blir det.... det vet vi aldrig!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback