en mysig dag :)

Idag har jag haft en mysig och chill dag. Tog det lugnt under förmiddagen, småplockade hemma.
På eftermiddagen åkte jag till stan för att möta upp Lottis, kollade runt lite i affärer och provade kläder.
Köpte två små grejer bara, men kan visa en annan dag.

Vi åt en supergod glass också från Surprice i stan. De gör sin glass själva och sorbén som jag åt
var underbar! Mango, Tropiska frukter och Ananas, muuums mums.

På kvällen harj ag och Gustav bakat lite, bilder kommer också imorgon, haha. Men vi provsmakade
lite när Nicolas var här och fikade och det blev riktigt gott, så jag hoppas att de gillar dem på
jobbet också, men det tror jag.

Jag och Nicolas spelade lite kort och pratade och drack latte, riktigt trevligt. Sedan gick
vi på en mysig kvällspromenad också. Och jag fick se ett stjärnfall! Jättemysigt.
Fast nu ska jag sova, jobbar imorgon och så måste jag orka halva natten också.
Älsklingen kommer och jag får träffa andra älsklingar också <3
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback