Borde ha städat

I mitt liv, idag i alla fall, så finns det en massa borden. En del saker jag borde göra men som jag inte orkar. Men det har faktiskt varit skönt också att bara ta det lugnt hela dagen utan att göra något alls. Jag har jobbat så mycket och varit runt överallt när jag inte jobbat så jag älskar dessa dagar också.

Imorgon är det jobb igen, men då är det näst sista dagen för sommaren. Sedan fortsätter jag lite i höst också. Skönt det. Efter jobbet imorgon ska jag och tjejerna ut och ta ett glas, ledig på torsdag. Så det ska bli kul och mysigt också. Måste ju träffas innan alla försvinner till sina studier och sådär.

Men nu skaj ag nog ta och lägga mig och kolla på film. Skriver mer imorgon när jag väl hinner.
Jobbar 10-20.15 så det känns lite segt, men var segare igår med en jobbtid mellan 8.30-20.15..
God natt och sov gott alla!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback