Augusti-månad <3

Ooj vad jag älskar denna månad, men det är bara för att den är totalt fullbokad och jag har så
mycket att se fram emot! Jobbar endast tre dagar denna vecka, men nu tänkte jag skriva om de lite större
planerna som händer under Fantastiska Augusti.

5/8 - Gröna Lund med vännerna. Har inte varit där sedan jag  var 12 år tror jag.
7/8 - Stan och kolla spelningar förmodligen
8/8 - Nyköpins årliga festdag, tyvärr är karnevalen inställd. Meen oj vad vi ska röja ändå! (Tellus firar ett år!!)
14-16/8 - Åka till Södertälje och hitta på något skojsigt förmodligen!
19/8 - Filmfestival vid slottet, ska försöka få med någon som vill kolla på filmmys med mig.
21/8 - min sista arbetsdag!! Underbart...!
21-22/8 - Typ En Festival, en gratisfestival i Nyköping med massa bra band och annat roligt att göra!
28-30/8 - Roadtrip till Danmark med mina beloved girls <3

Det är så mina planer ser ut just nu. Och jag slår vad om att fler saker tillkommer. Börjar ju förmodligen
plugga också, vi får se vi får se.
Ska nog spela lite nu.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sv: hehe okej. Man kanske borde testa det nång gång då. Hur länge är det meningen att man ska ligga på en sån då?



Vilken rolig månad du verkar ha framför dej :)

2009-08-03 @ 20:32:18
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/
Postat av: David

Haha, jaaa lite lyx;);), bara att komma hit;)

2009-08-03 @ 20:44:53
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/
Postat av: Veronika

Sv: Mhmm okej. Får väl se om jag hittar nån som har en, så kanske man kan testa ;)

2009-08-03 @ 23:40:37
URL: http://minvarldifokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback