Vuxenpoäng för deklaration?

Idag har jag deklarerat, första gången någonsin för mig. Och det kändes riktigt vuxet när jag gjorde det.
Fick lite instruktioner av Roger då, men jaa det är ju okej första gången. Kul kul, med lite vuxenpoäng,
för jag tycker i alla fall att det är ett steg närmare vuxenlivet.

När jag får pengar ska jag skaffa mig mer vuxenpoäng, då ska jag nämligen köpa lite inredningsgrejer
hade jag tänkt. Spara i en låda tills jag flyttar hemifrån. Men det ska vara sådana där nyttiga saker,
och jag har ju ändå fått 600 kr i presentkort på Hellmans, så dit måste jag gå! Måste skaffa en låda också, haha.
Men finns ju snygga kartonglådor lite överallt.

Hihi, jag känner mig så vuxen ibland. Men har fortfarande min barnsliga sida kvar,
och den får gärna vara kvar.
PussPuss


Kommentarer
Postat av: smam

den daer deklarationen maste jag ta tag i snart ocksa. huuhu.

2009-04-18 @ 00:20:11
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: micke

Fick du några pengar tillbaks då av skatten? Jag måste också fixa det där, men inte så svårt att skicka ett JA i sms :P

2009-04-18 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback