Up, up and away!

Nu har jag precis avnjutit en god lunch, fick bli grillade revbensspjäll (från gårdagen) och bulgur med sallad
och lite gott till. var duktig imorse och tränade också, var på gymmet i en timme, körde kondition först då jag
joggade ned till gymmet, sedan körde jag på Crosstrainern i 10 minuter, blev även cykling i tio minuter.
Sedan körde jag styrka i ca 20-30 minuter. Vet inte riktigt hur mycket, men ett tag var det ialla fall.
Avslutade allt med en kvart i solariumet, så häärligt.

Borde egentligen gå och göra mig iordning nu, för jag börjar jobba om en halvtimme och det är bra
om jag kanske sticker lite tidigare än fem minuter i. Blir kanske inte så mycket bloggande idag, men
vi får se hur mycket jag hinner ikväll efter jobbet. Har ju inte en så lång arbetsdag, och jag har lite grejer
jag vill skriva om i bloggen. Lite tips och sådär.

Men hoppas ni får en mysig dag idag, är ju kanske inte så jättevarmt, men solen lyser ju ialla fall.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback