Oj, vilka läppar!

Nu sitter jag i Södertälje hemma hos papi. Har precis kommit hem från staden där och jaa. Jag har varit och förstorat läpparna helt enkelt! Jag är rätt nöjd, eller än så länge är de fortfarande uppsvällda och såå, men det minskar väl till imorgon. Jag som hatar nålar var tvungen att hålla pappa i handen, usch var ju heemskt! Men eftersom jag fick bedövning så var det inga större problem med det.

Medlet de injicerade minns jag inte vad det heter, någonting på R sa dem. Men det skulle väl hålla i fyra veckor ungefär, så ja om jag känner mig nöjd får jag återvända. 

Fyllde bara överläppen, eftersom den är mindre än min underläpp i vanliga fall.
Så vad tycker ni? Jag måste nog säga att jag är riktigt nöjd med resultatet, superläckert! <3

 
Före

 
Efter

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback