Oj vad klockan är mycket!

Oops, klockan är visst alldeles för mycket för att jag ska vara uppe nu! Borde ha lagt mig för länge sedan, men problemet är att jag inte är trött...än. Har råkat vända upp och ned på dygnet under lovet, något som inte alls är bra! Men jag ska upp tidigt imorgon och dra ned till gymmet någon timme. Så jag måste upp tidigt , och då är jag nog trött också till kvällen. Kommer nog bli lätt att vända tillbaka dygnet då.

Och imrogon börjar skolan då, första dagen efter lovet. Känns ändå rätt bra och jag känner att jag verkligen fått vila upp mig. Men det skulle inte skada att få lov ett par dagar till, eftersom det är det sista lov jag har!?

Aja, sova var det, så jag orkar upp imorgon!!
God natt och sov gott, hoppas ni haft en bra påsk.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback