När solen skiner så...

..är jag inne och städar på mitt rum. Ska se till att få det fiint. Hittills har jag städat ur min garderob som nästan är överfull med kläder! Den är för liten för mina kläder tror jag. Och jag som tänkt fixa en ny byrå har fått andra planer nu. Istället ska jag få en fotölj till rummet, för att den inte får plats i vardagsrummet med nya bordet och sådär. Men det tycker jag är myys, med en fotölj på rummet.

Garderoben är urstädad och jag ska skicka iväg lite kläder också. Även ett par skor ska skickas iväg. Men sedan ska jag ut i solen och myysa. Ska iväg till min morbror och kusiner, där ska det firas påsk med hela familjen (från mammas sida) och det ska bli riktigt trevligt! Så sällan vi träffas allesammans och fyfaan alltså, varje gång vi gör det så skrattar jag alltid så jag får ont i magen.

Men nu måste jag fortsätta städa! Ska slänga upp lite grejer på tradera också, får se om jag gör det idag eller när jag kommer hem från tälje på tisdag.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback