Jag knäcker i bowling!

Idag var jag och en vän iväg och lirade bowling. Började med att han sa att han skulle spöa skiten ur mig och jag spelade med och sa att jag var dålig. Fast jaa, jag är ju inget proffs heller direkt.

Men vi kom dit, tog oss en bana och skulle lira i en timme. Under första serien fick jag två strikes i rad. Jag vann över Robin med ca 30 poäng tror jag? Men det var bara första serien. I andra serien började det gå skitdåligt för mig och Robin kom ikapp med den totala poängen. Under två kast låg han före mig och sedan knappade jag igen.

Sedan vann jag i alla fall med en total poäng av 420 ungefär, efter tre serier. Robin förlorade och slutade serierna med 350 poäng. Haha, snacka om att han blev småsur och sa att jag fick gå hem. ;-)

Vidare for vi  ialla fall till Coop för att köpa goodis. Muums<3. Över ett halvt kilo för 26 kr. Det tycker jag om!

Nu ska jag nog soova. Morfar och Robin(bejbi) fyller imorgon ju! Det ska firas.
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha det är rätt ;) YOU GO GIRL!

2009-04-10 @ 09:00:35
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback