H&M Home, make me wanna move from home



Har suttit och kollat i katalogen mamma fick hem, från H&M. Och Woooow vad snygga saker de har i deras nya sektion med inredningsprylar. Fastnade för mycket, speciellt påslakan, handdukar och köksgrejer. Och bilderna i katalogen är så sjukt fina, verkligen inspirerande.


Tänk att ligga och mysa i dessa underbara påslakan och sedan kliva i en mysig morgonrock.

Eller ha snygga kökshandukar med coola, grafiska tryck!?



Blir inte ni sugna på att ha ett eget litet ställe och kunna inreda hur ni vill själva? Jag blir i alla fall det, och H&M verkar ha bra saker. Ett stort plus är ju att de är ovanligt billiga också!

Grönt påslakanset, enkel: 198:-
Påslakanset m tryck, enkel: 298:-
Morgonrock: 198:-
Kuddfodral: 149:-
Innerkudde: 69,50:-
Kökshanddukar: 39,50:- samt 79,50:-
Tygkorgar: 98:-

När jag får pengar så tänker jag i alla fall att köpa hem lite grejer tror jag. Så jag har lite grejer tills jag flyttar hemifrån. Finns ju grejer som skulle passa in i min drömlägenhet. Vet på ett ungefär hur jag vill ha det.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback