Goodnightie, allrightie!

Nu har jag och mami legat och kollat på SATC i ca 3 timmar. Och faan vad vi har skrattat.
Vi är inne på säsong fyra och det måste ha varit den roligaste delen av SATC hittills.

Blev i alla fall en trevlig kväll, utan glass. Vi åt istället chips, haha. Och det passade ju bra som tilltug för serien.
 Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, så jag förhoppningsvis kan somna innan 00.00.
Men jag tror att jag gör det inatt, för jag är grymt trött.

Imorgon blir det tandläkare igen... Ska till tandhygienisten och sådär.
Vet inte vad kvällen har att bjuda, men det får vi se då. Kanske hittar på något med ett par vänner.

Fast nu måste jag sova, om jag ska bli av med mina sömnproblem.
Goooodnightie på er allesammans!
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback