Fotograf för en tidningsredaktion

Veckan som kommer nu kommer jag ha fullt upp. Kommer sluta sent alla dagar i skolan och det kommer
förmodligen bli väldigt hektiskt. Det är så att vi ska ha den årliga temaveckan som är för Medietreorna varje
vår, och jaa nu är det ju våran tur.

Jag har hamnat i en tidningsredaktion och blivit vald som fotograf. Eller det började rättaresagt med att vi fick
skriva jobbansökningar om vad vi ville jobba med för kommande vecka. Jag valde fotograf som första
och illustratör/journalist som andra val.

Så jaa, man kan säga aatt jag är fotograf för en tidningsredaktion. I alla fall denna vecka. Och det kommer bli
en rolig och spännande vecka, hoppas jag! Och vår tidning ska bli braa, såå bra.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Men oj vad fin din blogg har blivit. Jag har varit jättedålig att kommentera hos andra den sista tiden så jag har inte sett din nya design förrän nu. Vad kul med tidningen. Hoppas att det kommer gå bra.

kram

2009-04-19 @ 22:31:57
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback