En underbar dag

Jag har haft en grym dag idag. Började med chill och städning på morgonen, har inte hunnit städat hela rummet. Men ska göra om lite och sådant så det är rätt mycket grejer som ska röjas och sådär. Slängt massa saker, och jag hittar ändå hela tiden nytt att slänga!

Sedan åkte jag och mami iväg och handlade, hade kul och flummade runt som vanligt. Hämtade upp brorsan och flummet fortsatte. Kom hem, blandade drinkar och gjorde oss iordning. Drog iväg till morbror där resten av släkten var. Vi var väl runt 23 pers tror jag? Orkar inte sitta och räkna alla nu, vet att det var 9 barn i alla fall... *nu räknar jag på fingrarna ändå...*
Aah, 14 vuxna, så vi var alltså 23 pers! Gaaalet!
Firade morfar som fyllde 80 år idag och bara hade det mysigt och treevligt. Har skrattat hela dagen och det är alltid så underbart att träffa alla. Blir många glada skratt då och vi har så jävla mycket skämt som vi kör hela tiden. Går inte en konversation utan skratt, och snacka om att det är underbart!
Bilder får komma senare, nu är det så sent så jag pallar inte fixa dem. Ska sova snart och sådär.

Men har i alla fall haft en underbar dag och jag tackar alla för denna dag. <3.
Nu är det dags för mig att bädda ned mig och sova. Är trött och ska upp tiidigt imorgon, fira älsklingen och sådär.
Hoppas ni haft en bra dag!
Puss*Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback