Back in Nyköping

Sitter hemma i Nyköping igen och har varit hemma ett par timmar nu. Är barnvakt, men inte mycket att göra eftersom lillebror redan sover sedan länge. Han var lite gnällig i början, men sedan gav han sig, tack och lov! Det känns rätt skönt att vara hemma också, i "lugnet". Vet inte om det går att säga att Stigtomta är så lugnt egentligen. haha, för jag fick höra att det var några häromnatten som sprang runt nakna i samhället. Kanske är folk jag känner? För de var runt 17-årsåldern och jag har ju ett par vänner här ute.

Påskhelgen har jag spenderat i Södertälje och den har faktiskt varit underbar. Myst med älsklingen, ätit god mat med familjen och varit lite här och där. Var på middag i Rönninge hos Robins syster bl.a. och sedan har jag även varit på bio i Stockholm och lirat bowling.

Så det har som sagt varit en skön påskhelg och jag har mått bra och känner att jag tagit igen lite energi så jag orkar fram till Studenten! För nu är det verkligen inte låångt kvar.

Ska se till att fixa min bloggdesign, är verkligen trött på den men kommer ingen vart. Ska även fixa Emmas blogg, så den får nog bli färdig först, eftersom jg lovat henne nu!

Imorgon drar skolan igång igen, och vad veckan har att bjuda på skriver jag senare.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback