Vilken tur jag har

Kollade på idol idag, bara för att fördriva tiden och tänka på annat. Och tur var väl det, för jag har hittat två killar som, med hjälp av sina underbart magiska röster, rensade upp i mitt huvud. Det var så vackert alltihop, deras röster och uttryck. Allt med dem! <3 Fick gåshud, fast jaa jag får ju tydligen gåshud av allt.

Men den första killen, Mathias Sironey. Woow säger jag till den killen! Fastnade direkt i hans ögon. Skitsöt kille, juryn och många andra tyckte han var lik Will Smith, jag säger att han såg mycket bättre ut än "stjärnan". Och hans röst, han hade en sådan skön röst som skulle passa till R'n'B nästan. Den var lite het, sexig. Jag skulle lätt falla om Robin sjöng något för mig och hade en sådan röst. <3

Sedan var det typ Lars Eriksson som var sist. Han skulle lira en låt med Bob Dylan och juryn blev lite tveksamma, men sedan när de hörde honom plinka på gitarren, tappade de bokstavligt talat hakan. Han var grym, men samtidigt kände de att det inte skulle räcka för honom, för att han hade ett så unikt sound. Så han fick lira en låt som han skrivit själv. Och då tappade de hakan ännu mer. Det är sådan musik som jag älskar! Magisk musik, underbar musik!

Och jag letade direkt upp båda på nätet. Hittade tyvärr bara en av dem och det var Lars, men Mathias hittade jag annars på tv4s hemsida, tack och lov för det.

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601818
http://www.myspace.com/larsmusic

Lyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: f

känneer mattti :D

2009-02-09 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback