Varför ska jag bli sjuk?

Sitter här hemma och tråkar.. Jävla förkylning, vet inte om jag har feber, men världens huvudvärk och mensvärk..! Jag som fan aldrig har mensvärk, men har börjat få det de senaste månaderna! Jag är ett mensmonster nu! Inge kul vilket fall som helst. Orkade inte ens gå klart hela skoldagen.. Skulle ha slutat klockan 16.30, men jag åkte hem med 14.15 bussen. Fast det blev i alla fall en trevlig bussresa, då jag först träffade Basse, stod och snackade lite med honom. Sedan träffade jag världens bästa Nico, så vi satt och snackade massa på bussen. Thihi. Det var skönt att prata med någon, även fast jag har svårt med förkylningen.

Kom hem, la mig i soffan och kollade på tv, sedan somnade jag runt 16 någon gång och vaknade en timme senare för mat. Har inte orkat göra så mycket mer sedan dess, så jag sitter och tråkar. Letar drinkrecept och funderar på att ta en promenad. MEn men, vi får se var jag hamnar.


xoxo <3



Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas du blir bättre snart!

Det är verkligen inte kul att va sjuk!!!

2008-09-01 @ 20:07:25
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback