Våldgästa på natten

Inatt drömde jag en riktigt underlig dröm. Hm, tänker inte nämna några namn, för det blir för pinsamt, ifall personen i fråga skulle läsa min blogg. (vilket jag inte tror, men ändå).

Började egentligen med att jag var ute och gick i Stigtomta. Det är natt och nedsläckt överallt förutom gatlycktorna. Jag har min mobil med en ficklampa, men det är inte vilken ficklampa som helst, utan när denna lyser har den formen av en zebra. Hade också med mig en digital kompaktkamera, för jag skulle fota den här zebran när den "sprang", fast jag gjorde ju bara rörelser med lampan.

Helt plötsligt bryter sig jag, mamma och Roger oss in hos B (
kommer inte på något annat så jag kallar honom för B.) Vi gör detta för att laga lite mat, mitt i natten. Jag går in på hans rum för att föra över bilderna från kameran, upptäcker då också att sängen står tom. Går in i köket igen och fortsätter laga mat med mamma och Roger, då B's mamma helt plötsligt skriker och ropar på oss. Jag och mamma går ut i vardagsrummet där hela familjen är. B ligger och sover i soffan och hans mamma i en fotölj. Hon skäller ut oss för att vi smugit oss in under natten och säger att vi nästa gång får fråga om lov om vi vill bryta oss in för att laga mat. Haha

Jag och mamma går ut i köket igen, då det ringer i min mobil, men bara en signal. Kollar vem det är och då är det B som ringer från vardagsrummet. Går dit igen och då säger han att jag ska sätta mig och kolla på tv med honom. Säger att jag inte kan, för jag ska laga mat. Går till köket igen.

Helt plötsligt står det en säng i köket, där ligger S och sover. Och i nästa stund ligger jag i sängen med S. Han kramar om mig och slickar mig på halsen, han slickar mig mycket på halsen. Jag typ försöker slita mig loss och säger "Men Robin då?" och han svarar "Äh, skit i Robin" sedan fortsätter han.

Sekunden senare vaknar jag av väckarklockan, eller jag minns i alla fall inte så mycket mer av drömmen.

Kommentarer
Postat av: Robin

lol.

2008-09-03 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback