Vad som gjorts idag av allt som skulle göras

Jaa, jag gjorde inte det jag skulle göra idag, bara en del, inte ens hälften tror jag.. Men här har ni det som är gjort och det som är kvar.

* Gå på en rask morgonpromenad
* börja ordentligt med projektarbetet, skriva minst en artikel?
* STÄDA mitt rum! Ett riktigt måste.
* Planera matlista över vad som ska ätas när jag är hemma själv
* Lägga mig TIDIGT!  (Ska nog göra mig iordning nu till och med!)

Som ni ser har jag bara gjort två saker hittills.. JAg är fan otrolig.. Men imorgon MÅSTE jag städa, verkligen. Får ju gäster på fredag och jaa, jag har ju lovat att ha städat till nästa gång de kom hit, så de fick se mitt rum. De verkar riktigt sugna. Men en storstädning ska ske. Har ju ändå inget att göra förutom att jag ska laga mat. Men nu måste jag typ ta och skriva ut en text jag ska ha till retoriken imorgon. Antingen Hur lyckliga kan vi bli? eller Spela Roll

Puss och kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback