Usch, jag tycker inte om hål!

Sitter fortfarande här på Folkan. Har haft håltimme i över en timme nu, och kvar är ca 40 minuter. Så jag ska väl lägga mig i en soffa istället, för jag orkar inte sitta här och det är så tråkigt. Vill bara hem just nu och sova ett tag, är så äckligt jävla trött.. Har inte blivit så mycket drömmar att skriva om den senaste tiden heller.. Har glömt dem eller inte drömt alls, eller klart jag drömmer, men sover så tungt så jag märker det inte. Men inatt drömde jag som sagt en hemsk dröm, men den kan jag ta ikväll. När det blir drömtorka får jag väl ta och skriva om gamla roliga drömmar jag har haft, haha!

Puss och kram, nu ska jag ta mig en liten tupplur.

Kommentarer
Postat av: cicci

Vadå? är hon dålig live? ;P

2008-09-16 @ 14:28:53
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback