Uppe tiidigt en söndagsmorgon?

Jaa, då var jag uppe tidigt igen då, klockan åtta var jag uppe, inte speciellt pigg då. Hm, hade inte en så rolig lördagskväll heller. Lagade först mat med brorsan, sedan slökollade vi bara på film. Och när han satte sig vid datorn igen, somnade jag framför tv:n ungefär kl. 22. Vaknade igen när mamma, Roger och Gustav kom hem, och det var runt elva tror jag? Gick och la mig, men då kunde jag inte somna om. Så jävla typiskt att man blir småpigg när man ska lägga sig i sängen, medan jag kan somna direkt när jag ligger i soffan. Aja, skumt det där.

OCh idag blir det jobb igen, dock en längre dag, 10.30 - 18.15.. Orkar egentligen inte, men men. Ska jobba igen om två veckor, uäh. Men som sagt, det är pengar. Ska försöka se till att simma i veckan också, förmodligen onsdag och torsdag. Och imorgon ska jag köpa glass, oj oj! Måste ha glassen, haha. Kommer bli att jag sitter hemma och syndar med den för evigt. Neej då, så illa ska det inte bli. Men lite ibland kan man unna sig i alla fall.

Fast nu ska jag ta och göra mig iordning för jobbet. Sedan lägga mig i soffan en halvtimme och slumra kanske. Men som sagt, slutar ikväll och då skriver jag mer. Kommer ändå inte ha något att göra ikväll, förutom att plugga då.. Har helt glömt bort att läsa Svenska läxan, ojoj.

Men ni får ha en braa dag.
Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jäklar svenskan har jag också glömt bort :O

Men har ju haft lite annat att tänka på haha XD

2008-09-07 @ 10:32:18
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback