Halva dagen fullspäckad?

Idag har jag tränat igen, kändes underbart! Denna gång blev det jag och Emelie. Vi tog och simmare i 30 minuter oavbrutet nästan. Sedan körde vi lite intervall då vi simmare korta och snabba längder i 5 minuter tills vi blev helt dizzy! Så vi satte oss istället i bubbelpoolen och chillpratade, stretchade ltie och sådär. Mycket treevligt! Vilket kommer göras om varannan torsdag då vi inte har NK-labben. Mycket bra prat och det kändes riktigt bra.

Efter det mötte Carro oss och vi skulle egentligen käka lunch, men hon skulle sticka. Väldigt tråkigt, men men.. vad ska vi säga? Så jag och Emelie drog hem till henne själva, åt lunch tillsammans. Såå underbart gott! Inte ätit den där soppan på över ett år, och fan vad gott det var. Speciellt med Ciabattan och räkorna till! <3 Lunchen avklarad, vi tog bilen ner till stan för att kolla tyg för balklänningar. Emelie ska ju få sin uppsydd snart, och måste fixa ett tyg nu. Sedan stack vi en snabbis till Åhlens för att jag skulle köpa en tvål, samtidigt hittade vi varsitt nagellack och Emelie fick värsta söta presenten av mig. ;) thihi.

Hon skjutsade mig till bussen, jaa jag vet, värsta slött. Och jag hann med den precis. Så idag har det egentligen inte hänt så mycket, eller joo halva dagen har varit fullspäckad egentligen. Lite trött också, med tanke på att jag kom hem inatt runt 00.30.  Fast nu ska jag skriva lite av religionen, måste ju bli klar och skicka in den idag. :O Annars får jag smisk!


Imorgon blir det Södertälje, träffa babe!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback