Sova på lektionerna?

Kom hem för en stund sedan och ska nog vila lite snart, är varken hungrig eller har lust att göra något annat, för jag är så sjukt trött... Sov illa inatt, och var nära att försova mig, tur då att min älskade mamma smsade mig, för då vaknade jag direkt. Rusade upp och slet på mig kläder, sprang och sminkade mig, samt åt frukost. Och sedan hör Lukas av sig när jag stressat klart, då säger han att han tar bilen in till skolan och kan skjutsa in oss. Så då kunde jag andas ut och ta det lugnt.

i skolan har deti nteh änt mycket, sovit lite på lektionerna, tillsammans med vänner. Först på NK med Alice. Och sedan somnade Lisa i mitt knä på GI då jag masserade henne och pillade henne i håret. hihi var riktigt sött och hon njöt verkligen av massagen. Fick själv massage av henne och jäävlar vad skönt det var. Så där satt vi och masserade varandra medan  vi kollade på en film om Simone L, minns inte efternamnet riktigt.

Vad säger ni, visst borde vi få ha små powernaps i skolan? Man ska tydligen bli smartare av små tupplurar mitt på dagen, det har jag läst minnsan!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback