Snart är det dags för idol

Sitter här och bara tar det lugnt. Har precis pratat med Robin i telefon, det var ju uppiggande. Så nu sitter jag istället och lyssnar på Lars Eriksson. Han är fanimig den bästa musikern någonsin, fantastiskt! Ne, men även fast inte han går vidare så långt i idol, pga sin otroligt speciella röst och musik, så kommer han bli känd och många fler kommer upptäcka honom.

Men jaa, idol snart då, en tjugo minuter kvar ungefär. Fan, gillar den nya juryn bättre än den gamla. För de är så jävla mycket roligare och har mer erfarenheter också, eftersom de jobbat med enormt mycket större kändisar än de första. Detta är väl vardagsmat för dem.
Andreas Bagge, teddybjörnen, för han ser verkligen ut som en teddybjörn. Så snäll och go och en sådan jag lätt hade kramat om om jag gått vidare eller bara jag fått vara där. Gillar alla hans minspel han gör när folket sjunger. Hans ögon ger en snäll sida och han verkar inte bry sig så mycket om rikedomar, även fast han är rätt rik ändå. Liksom, han kör hellre åkergräsklippare än en sportbil.

Laila Bagge, det snygga blonda bombnedslaget. Hon står på sig och är tuff och jag diggar hennes röst. Hon verkar inte vara så stel heller, utan smart och rolig. Hon är cool.

Och så har vi Anders Carlsson, Det är han med det lite småsliskiga smilet. Han är snygg samtidigt och jag gillar faktiskt det där sliskiga smilet han har. Han är ball och jag älskar när han sjunger med i låtarna. Kul när man fick se hur han satt hemma och plinkade på gitarren och sjöng med. Han är great!

Men nu är det dags att sätta sig i soffan, snart Idol ju och så måste jag ju plugga. Får se om jag kanske drar ut senare och umgås med Robert och Linus. Vi får se. Först och främst måste jag plugga.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback