Skoola skola skola

Sitter i skolan, jag och Carro vid varsin dator, själva i ett klassrum. Känns skönt, för det är tyst och lugnt. Hon skriver om projektplanen och jag om tidsplanen för vårat projektarbete. Detta kommer bli så jävla braa! Det vet jag.

Skoldagen har varit rätt lugnt, gick hyfsat bra på matten, satt mest och jobbade för mig själv och snackade lite med Carro och Emelie. Hm, dock fick vi veta att vi förmodligen inte kommer få gå kvar i våran mattegrupp, vilket suger som fan! Eftersom vi inte kan ha andra tider, då det krockar med andra lektioner som vi har.. Jävla system, de har ju ingen koll överhuvudtaget! FUCK THE SYSTEM!

Hm, sedan har vi faktiskt inte haft fler lektioner, började igen kl. 12 och hade då hål från kl. 10. Vi bara satt och fanns och vid lunchen hade vi ett otroligt roligt samtalsämne. hahahaha. Fyfan vad vi skrattade. Det var alltså om sex, sexleksaker och andra tillbehör + mina störda drömmar som jag drömmer jämt och ständigt. Men det var kul, haha bara de inte tror att jag är galen. Det är nästan så att jag inte vågar berätta om mina drömmar här, haha, men kanske får börja göra det då? En egen liten kategori, eller vad säger ni?

Men men, nu ska jag skriva klart tidsplaneringen och sätta på lite skön musik, wooho. Får se vad det blir, förmodligen Governor Andy. Sköönaste idag.

Hoppas ni får en trevlig dag, jag vill bli frisk så fort som möjligt.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Dina drömmar är helsjuka men så roliga att lyssna på XD. fattar inte hur det är möjligt att drömma så mycket sjukt haha XD



Du borde definitivt skapa en kategori "drömmar" fast kanske censuera lite... XD

2008-09-03 @ 14:29:23
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback