Schleten och trött

Ikväll känner jag mig riktigt sliten och trött. Har huvudvärk och ögonen svider också. Ska sticka om ungefär fem minuter, kolla på Idol och plugga lite för religion och svenskan imorgon.

Dagen för övrigt har varit rätt bra. Började med att jag och Carro åkte in till stan vanlig tid, även fast vi hade lååång sovmorgon till 12, och simmade. Det var riktigt skönt. Efter träningspasset satte vi oss i bubbelbadet, och det satt även en gammal gubbe där. Som måste ha släppt sig när bubblorna var igång, för helt plötsligt luktar det äääcklig äggmök. Och när bubblorna försvinner, försvinner även han snabbt ur badet. Förövrigt gick det bra. Vi vandrade till Tessin och käkade, mötte Emelie och Annika.

Snacka om roliga samtalsämnen vid maten då, så pass skumma att killarna som satte sig bredvid oss försvann. Och påväg till Folkan hade vi grymt kul också. Jag och Annika gick och tjuvringde Carro, så rooliga är vi, haha.

Folkan, hade mediekommunikation, inte så kul. Sedan projektarbete. Snackade med Ted och Fride, de gjorde oss mer förvirrade och jaa.. Vad ska vi göra nu då? Men jg och Carro tar en fika imorgon och pratar igenom hela alltet och komma igång mer med planering och förmodligen enkäter. Det blir nog bra tillslut ändå.

- Vi får bli era konkurenter nu ju, vår tidning kan ju heta Fride, istället för Frida!


Teds citat, haha.

Sedan skulle jag på stan och fika med Robert, men då följe hans vänner med också. Så det blev inte mycket fika, vi gick mest runt eller stod och snackade. Men har förmodligen fixat ett jobb hos dem nu, när de startar band. så det är ju bra.

Men nu ska jag kila. Plugga och titta på idol.
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback