Ny design, men inte riktigt färdig

Nu har jag fixat en ny design, som jag själv är väldigt stolt över. Fast det finns massa småsaker som måste göras iordning innan den är klar helt och hållet. Fast just nu orkar jag inte, måste sova, även fast jag inte börjar förrän kl. 12 imrogon. Men ska se till att vakna runt kanske 8-9 och ta en joggingtur på morgonen, innan jag åker iväg till skoolan. '

Och imorgon är datorn också beräknad att komma, är så jäävla spänd och jaa. Det är väl det enda jag tjatat om de senaste inläggen. Har varit sjukt flummig idag också, haha. Men det kan jag ta imorgon istället, på morgonen kanske?

för nu ska jag sova, är äckligt trött och behöver verkligen sömn. Hoppas ni haft en bra dag förövrigt, och att ni sover gott också!

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det blir galet snyggt hörru :D

2008-09-17 @ 08:10:42
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback