Långa håltimmar gör mig trött.

Nu har jag haft lunch sedan kl. 11.15, och har hål fram till 13.50, då grafisk illustration börjar. Funny ska det bli. Fast lite tråk då vi måste sitta framför datorn mellan 13.50 och 16.30.. Det känns i både rumpa, ögon och axlar. Hoppas fortfarande att de ska ringa idag om datorn, så jag kan få den snart. Är så jääävla sugen!

Trött och seg i huvudet är jag också, förstår itne vad det är med mig. Förra veckan glömde jag nycklarna i skåpet, skåpet var alltså öppet och sådär. OCh det sjuka är att de som såg dem inte tog ut dem och gav dem till mig istället för att bara påpeka att de hängde där? Aja, samma sak hände idag.. När jag är på väg till Folkan ringer Carro och säger att hon har mina nycklar. Hur i helvete kunde jag glömma dem denna gång? Jag har inte en jävla aning..

Jag får för lite sömn om nätterna tror jag.. jävla drömmar. Inatt grät jag i sömnen, heela natten verkligen. Och när jag kom till skolan var jag tvungen att krama om Lukas, Cornelia och Jonte. Usch alltså, jag vill inte drömma..

Men men, får väl skriva om det senare.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback