Känns overkligt!

Nästa vecka, den 9e, ska vi prova studentmössor! Vilket är helt galet och känns så jävla overkligt! Kan inte förstå att jag om ca 280 dagar går ut gymnasiet! Då är allt över och jag börjar på nytt med ett annat liv! Känns så overkligt.
Jag är rädd, samtidigt som jag ser fram emot det så enormt mycket. Att få börja ett eget, självständigt liv. Det känns helt underbart! Jag är 18 år, 18 år och snart helt vuxen, helt självständig, snart flyttar jag hemifrån.

Men nu ska jag sova, vi höres imorgon. Då blir det filmkväll och mys med Carolina.<3

Puss och god natt, sov gott och dröm sööötast.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 01:46:03
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback