Imorgon måste jag ta tag i lite saker

Imorgon har jag lite saker att göra, har jag bestämt. Så nu har jag en liten lista över allt som ska göras imorgon. Här kommer den då:

* Gå på en rask morgonpromenad
* börja ordentligt med projektarbetet, skriva minst en artikel?
* STÄDA mitt rum! Ett riktigt måste.
* Planera matlista över vad som ska ätas när jag är hemma själv
* Lägga mig TIDIGT!

Det är nog vad som ska göras imorgon, det känns rätt viktigt i alla fall.
Men nu är det midnatt och jag ska soova! Är äckligt trött och är glad för sovmorgonen jag har imorgon. Först blir det frukost och sedan en promenad i morgonsolen, om jag inte gör tvärtom, för då kan jag ta en dusch efter promenaden också. Hm.. Så får det bli!!

Sov gott och dröm sött allesammans. Hoppas ni haft en bra dag! Snart kommer jag skriva om en dröm, jag lovar. Och drömmerj ag inget nytt så berättar jg om en gammal.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback