Hoppas på att de ringer idag!

Här sitter jag och ska ha lunch nu. Men jag väntar lite på Emelie, för att vara snäll. Kollade också in leveransstatusen för min dator och den är nu levererad. Eller jaa, den är under leverans om man säger så. Så nu väntar jag bara på det, på samtalet. Så jag kan säga när jag är hemma, då de kan komma och lämna den till mig! OCh det känns så galet, jag får den snart och jag hoppas verkligen att jag får den idag!
Längtat som en jävla  tok och blev så arg förra veckan då jag fick veta att den skulle bli försenad.

Men nu får Emelie ta och skynda sig, för jag är jättehungrig och vill ha mat, helst för en timme sedan!
Blir en pirog och sedan mackor.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: gustav

svar:ja men det är svårt att ta ett bra kort när det går så snabbt.

2008-09-15 @ 18:58:58
URL: http://vindsurfarn.blogg.se/
Postat av: gustav

svar:ja men det är svårt att ta ett så bra kort när det går så fort.

2008-09-15 @ 19:01:36
URL: http://vindsurfarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback