Hemma igen och snart måste jag stressa

Nu är jag hemma igen från stan, var riktigt mysigt, även fast vi inte var där så länge. Var mycket folk och events på stan, bl.a. musik, modevisning och annat smått och gott på torget. Men vi gick mest förbi det bara, och gjorde det vi skulle. Handlade en skitfin jacka, men bild på den kommer ikväll istället, för nu har jag inte tid direkt. Eftersom jag börjar jobbet om en halvtimme och måste få i mig lite mat först. Men de håller på att fixa lite käk.

Så idag jobbar jag ca fem timmar, inte farligt alls. Blir förmodligen filmkväll ikväll, om inte någon har lust att hitta på något. Ska nog höra av mig till Nico, men de är säkert bakis. Fast jag ska nog först ringa Robin och småprata. <3 Om han har lust vill säga.

Och imorgon jobbar jag också, från 10.30 till 18.15. Så det blir lite längre, och därför måste jag se till att komma i säng hyffsat tidigt ikväll. Kolla lite One Tree Hill ikväll igen, innan jag somnar :)

Men nu ska jag kiila iväg, magen ropar på maat.
Hoppas ni får en bra dag!
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback