Hemma från tävlingen

Nu är jag hemma från Orienteringstävlingen i Oxelösund. Kom hem för ca en timme sedan. Var väl kanske inte världens roligaste grej, men jag gjorde det för lillebror. Han har länge velat att jag hejar på honom i upploppet, och jag hade lovat denna gång. Men så blev jag sjuk och jaa, jag följde med ändå. Jag är väl en bra syster ändå.

Så jag fotade honom lite när han sprang i mål, och fan vad glad han såg ut att vara! Bilder på det kommer snart, måste bara ladda upp dem i datorn. Så det ska tiden gå till nu. Sedan måste jag plugga matte! Läxa till imrogon, usch usch.

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: cicci

Jag har haft det bra :) varmt som tusan, men vad gör det. haha :) Allt bra med dig då?

2008-09-02 @ 21:25:52
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback