Hemma efter en tjockishelg. <3

Är hemma i Stigtomta igen, efter att ha varit hemma hos pappa i helgen. Träffat familjen där och min underbara Prins. Har varit riktigt mysigt och lugnt i helgen. En sådan helg som jag behöver ha, för det mesta. <3 Började med i fredags, då jag kom dit runt 17-tiden. Plockade upp Robin och så åkte vi hem. Vart en myskväll med film, då vi bestämde oss för att runt 21.30, åka till COOP och leta rätt på Pulp fiction. Vi stod och letade som dårar tills de stänge kl. 22. Hittade inte filmen, men istället hittade vi Fight Club. Har inte sett hela tidigare, så det skulle vi göra när vi kom hem. Men både jag och Robin somnade i början av filmen. Så det blev sängen istället.

Igår åkte jag och Robin in till Södertälje centrum, för att jag skulle kolla efter en höst- och vinterjacka. Hittade ingen en men den var inte sådär WOooW(!) utan den var bara rätt snygg. Köpte mer Ben & Jerry's som tog slut direkt, eftersom vi var sju pers hemma och Alex fick inget. (stackaren). Köpte hem annat gott också, och sedan en Body Butter från Body Shop. Sedan hittade jag och babe Pulp Fiction för bara 99kr! Så jag köpte den dirr, och vi åkte hem.

Lugn dag, med filmkväll hela kvällen. Allt var uppdukat kändes det som, chips, morötter, gurka, dipp, läsk, drinkar och vin och melon. Först blev det Polisskolan som gick på TV, sedan kollade vi Fight Club igen, eftersom vi somnade i fredags. OCh sedan blev det Pulp Fiction, men inte hela, det blev så sent. La oss och idag såg vi klart Pulp Fiction.

Idag har det bara blivit en slappdag med myspys och sängliggande. Övningskört massa också, gått sjukt bra och inga problem allt! Så nu ska jag se till att fixa körkortet i November! Åkte hem kl 19 också, uscha.. tråk. :( Vill vara med Rooobin ju! <3

kramsikramsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback