har inte funnits någon ork

Under denna helg har det inte funnits ork till att blogga, alls.. Så det har i princip varit en bloggfri helg och kommer nog fortsätta vara det, kanske för ett tag också. Lite synd, men sanningen är den att jag inte orkar med så mycket annat heller egentligen. Vill bara krypa ned under täcket och stanna där ett tag.. Eller resa långt härifrån och bara vara. Åka till Australien och lära mig surfa, jaa vad som helst. Bara för att få komma bort. Tyvärr är det så och det tillhör väl livet också, att få drömma om det?

Men nu ska jag duscha och göra mig iordning, sedan ska jag till min morbror som fyller år. Grattis till dig, Mathias. <3 Ska fota katterna också, för att sedan göra några tavlor till honom. :)

ha det bra allesammans, och hoppas ni mår bättre än vad jag gör just nu.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sötan, jag tycker synd om dig. Men utan det onda kan man inte se det goda och efter regn kommer solsken så det kommer ordna sig. :) Puss!

2008-09-28 @ 18:43:19
URL: http://nogg.se/yasou

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback