Hallelåja som de säger i Teliareklamen

Har lektion snart igen, just nu har jag suttit två timmar eller något och fixat i illustrator. Kul som fan, men klurigt. Är på värsta flumhumöret också, sitter och drar massa sjuka och tråkiga skämt, haha. Kan bero på att jag hade en skumrolig dag igår. Efter skolan fikade jag med ett gäng skumma killar, haha men men.

Och senare på kvällen blev jag inbjuden på "korvfest". Nee, men massa killkompisar som kollade fotboll och drack öl. Så jag vandrade dit, som ensam tjej. Det var riktigt trevligt och många goda skratt blev det. Kom inte hem förrän kl. 00.30 ungefär heller. Men jaa, varför ska man inte kunna göra sådant? Blir förmodligen fler gånger, och nu är jag lite sugen på att dra dit igen i helgen, men jag har ju andra planer. Får bli en annan gång. :)

Dags för något mellanmål innan simningen.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback