Ett riktigt argt blogginlägg!!

Finns det censur på bloggen? Hm, undrar för detta kan nog bli lite för mycket för de flesta.. Detta inlägg kommer alltså innehålla mycket svordomar och allt för många utropstecken. Tror till och med att jag skriver med fetad text!

Jag är så otroligt jävla sur just nu! Jag skulle bara vilja skrika, nästan som vårskriket. Skulle vilja sparka och slå, slå sönder vad som helst! Gråta och bara sticka iväg! Är så grymt äckligt jävla arg, så jag rår inte för att jag svär som jag gör!! Man pratar inte med någon på det sättet, och hur fan kan man behandla oss elever så om man ska föreställa en rektor? Jobbar man som rektor på en skola ska man fan ta och bry sig om sina elever. Man ska inte säga rakt upp i ansiktet på någon "JAHA, MEN JAG BRYR MIG INTE!" osv. Man behandlar ingen så..!

Och hur fan ska det vara egentligen, dubbelmoral 100%? Varför kan vissa göra si och så men inte jag och två andra? Det stör ju fan ingen annan. Hade varit så jävla mycket lättare om vi tre fått gå kvar på matten måndagar och onsdagar!

Orkar inte skriva mer med fetad stil.. Är för arg och aah.. Men blir i alla fall en lättnad när jag skriver.

Alltså, jag var tvungen att välja antingen eller, ett val som på ett eller annat sätt skulle påverka min framtid och framtida studier.. Och det valet skulle jag göra på fem minuter. Kärringen har ju fan ingen koll. Och hon får det att låta som om det vore vårat fel att schemat är som det är. Men är det vi som skapat schemat? Neej, tror verkligen inte det!! Åååh, blir så jävla förbannad!!


Men nu måste jag äta.. Är hungrig, skriver mer senare och måste ta och lugna ner  mig lite.. Börjar få huvudvärk.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback