En lite halvtråkig helg

Helgen började rätt ok i fredags, den slutade i alla fall bra med filmkväll och svullartajm tillsammans med Carro. Kollade på Old School, som var sjukt bra. haha, en film utan handling och denna lyckades de med. Skrattade som faan och det händer verkligen saker hela tiden!

Hm, igår var jag ute och övningskörde ett tag också. Gick sjukt bra och jag kommer nog verkligen fixa körkortet i höst! Köra lite oftare, sedan så är det klaart! Efter det åkte jag och jobbade, rätt trist dag, hände inte mycket. Kom hem runt 18.20, lagade mat med brorsan och kollade på tv. Sedan somnade jag i soffan runt kl. 22, kul lördag? Inte alls.

Idag har jag också jobbat, varit sjukt seg och jag är jättetrött. Så jag orkar inte heller skriva så mycket. Ska sätta mig och läsa lite för svenskan imorgon. Och sedan lär jag lägga mig sjukt tidigt. Kolla lite på tv eller film också?

Men nu orkar jag inte skriva mer faktiskt, och det lär inte bli mer ikväll heller.
Kram kram



Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback