En irriterande huvudvärk som förstör

Ligger i soffan med världens jävla huvudvärk.. har haft det sedan i torsdags lite till och från, men nu är den som värst. Spänningshuvudvärk är det nog, känns lite så för jag har ont i käkarna också. Inte blev det någon 101 Dalmatiner heller, för jag somnade i soffan, men jag var inte ensam om det. Mamma sov i andra soffan, Rogeri fåtöljen och kvar var Gustav som kollade på filmen.

Uscha, borde kanske ta en huvudvärkstablett men tycker inte om sådant. Blev inget av med att åka till Lisa, tyvärr. Men vi tjejer får fixa ihop något snart igen. Massa mys sist ju.

Men nu ska jag kolla på Kocken, som började hemskt direkt! :O Så jag måste stänga av, för det bvlev spännande. Alltså, Kjell Bergkvist kan ju sin sak, haha.

Puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback