En bullig sjal

Sitter i skolan nu, det är måndag ännu en gång. Fan vad tiden går fort egentligen, det är nästan läskigt? Ännu läskigare är det att jag inte gjort ett piss i PAt.. har ingen som helst motivation till något... alls..! Men här sitter jag igen, det är måndag, det är höst och höstsolen ger färg på de guldgula löven i träden.

Och jag har rast till kl. 10. sitter gömd i min bulliga, brunstickade sjal och myser med en långärmad tröja. Glasögonen är på, allt för länge sedan jag använde dem, borde använda de oftare. Men det känns så höstigt med glasögonen så nu får de sitta på hela dagen, som gårdagen.

Idag är jag halvpigg, jag vet inte riktigt? Känner mig inte riktigt utvilad i alla fall. Men sov bra inatt, för en gångsskull. första gången på länge tror jag, men det är för att mamma renade rummet innan jag somnade. Med tanke på att jag var med om en lite läskig sak i lördagsnatt. Uschaa. Och jaa, ni kommer nog tycka det är skumt med att "rena rummet" och undra vad det är. Men men, det får stå för er. Berättar kanske senare om vad jag menar med det.

Nu ska jag väl förbereda mig för lektion
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback