Drog aldrig iväg, hamnade i soffan

Uscha. skulle gå till bussen, segt som fan hela morgonen. Men när jag stod där i hallen, med skorna på kände jag att jag inte kommer klara dagen i skolan idag.. sitta framför en datorskärm och lyssna på Ted i x antal timmar får mig att må illa. Svider i ögonen bara jag sitter här och nu har jag suttit här i en tio minuter - en kvart.

Hm, tror jag ska lägga mig ned igen.. Är så uttråkad bara, vill inte vara sjuk, så extremt tråkigt och aah.. Rastlös och sugen på godis eller glass.. Usch. Börjar bli hungrig också, inte käkat lunch än. Hm.
Undrar hur det går för Carro på Grafiska i alla fall?

Men nu ska jag kila vidare igen.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Uscha att du är sjuk vännen! inge kul alls ju :/

Hoppas du blir bättre snart <3 :)



För mig gick det bra på grafisk. Även fast jag var sömnfärdig ett par gånger under filmen som vi kolla på XD

2008-09-02 @ 18:02:17
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback