Dra på fest nu kanske?

Ja, här sitter jag och spelar mahjong med mamma, vi hade en liten turnering om vem som fick mest poäng. Först vann mamma genom att spela ut spelet och fick lite över 600 poäng. Och efter ett par gånger slog jag till och med hennes rekord och fick 800 poäng! Go Girl!

Nico ringde nyss och undrade var jag tagit vägen, så jag ska väl ta mitt pick och pack och vandra vidare till dem. Vet dock inte om jag ska dricka något, eftersom jag bara har vodka, men inget att blanda det med. kanske finns lite saft? Men ska väl fixa till håret lite nu och sedan ska jag väl kila vidare en stund i alla fall.

Kanske skriver mer senare ikväll/inatt, om det inte blir för sent, jobbar ju imorgon. Tur att det bara är fem timmar då. Hoppas ni får en bra kväll.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback