Då var det dags för håltimme igen

Nu sitter jag på folkan, alldeles själv. Känns skönt ändå, för jag är så jävla trött. Visst är lärare här, men de gör annat, typ äter? Så jag sitter inne själv, väntar på att Grafisk Illustration ska dra igång, men den lektionen börjar inte förrän kl. 13.50, så det är en bit kvar. Tror det var då?

Funderar på om jag kanske ska ta mig till Mekka och köpa något fikabröd, är grymt sugen, men jag väntar nog på att någon kommer hit, så jag kan gå tillsammans. :) Och fika tillsammans, fast på folkan.

Denna dag har varit grymt seeg! Suttit och antecknat som en tok på geografin, satt och pillade Alice i håret och somnade själv på NKn och sedan har vi haft lunch. Jag är så himla trött alltså, sov knappt något i natt, alldels för lite var det i alla fall! Och det får jag känna av idag. Blir heller ingen studentfest, jag orkar ärligt talat inte, är för borta just nu.

men ska väl sätta mig och pilla lite i illustrator, så jag får saker gjort, men har dock inga hörlurar för senare tillfällen, om jag blir klar med detta. Jaja, jag kommer på något.

Hur har er dag varit hittills?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

var gärna med i min tävling om parfym i min blogg=)

2008-09-23 @ 15:02:37
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback