Blogg-uppehåll?

Funderar lite på att ta ett blogguppehåll. Har varit så grymt trött de senaste dagarna, att jag knappt orkat sitta vid datorn. Blä på det, för det känns så trist och så och så har jag varit i skolan och jobbat massor. Så då blir  det massa annat att tänka på. Plus att det varit lite strul med ndra saker runt omkring. Uppehållet lär väl ändå inte vara så speciellt länge, för jag kommer förmodligen vilja skriva av mig en hel del och speciellt när jag snart får min nya dator.

Men under tiden ska jag i alla fall fundera på en ny bloggdesign, och förhoppningsvis ha den klar till jag börjar att blogga på för fullt igen. haha. Men jag medger, de senaste veckorna har varit lite knakigt med inlägg. Men det har varit lite knakigt med det mesta tror jag..

Ha en underbardag!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver du en ny bloggdesign? Spana in: BUYTHEBLOG.BLOGG.SE

2008-09-16 @ 22:28:02
URL: http://buytheblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback