Betyg i Grafisk Kommunikation.

Fick tillbaka mitt DVD-omslag samt tidningen vi gjorde i tvåan. Var inte speciellt med DVD-omslaget, men allt jobb lönade sig och jag fick i alla fall ett VG på båda uppgifterna. Dessutom fick jag reda lite på hur jag ska kunna utveckla och få högre betyg i kommande uppgifter. Men VG är ju inte dåligt, jag är nöjd med betyget, även fast jag inte är så nöjd med slutresultatet. Fast jag var nöjd med min tidning, tills Ted sa vad jag hade kunnat göra annorlunda och sådär. Så nu är jag inte så glad över den längre, men det blir bättre till projektarbetet.

Gaah, det är fan redan måndag och ny vecka, helt jääävla galet! Och i helgen ska jag jobba, uuuh känner inte för det.. Fast jag får ju min dator i veckan, längtar satan!

Nu ska vi snart ha lektion, I think. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback