Är så sjukt trött

Nu är det verkligen dags för sängen. Är så otroligt trött att jag verkligen måste sova nu, annars kommer jag säkerligen somna imorgon när vi provar studentmössor eller liknande. Ska ha med mig kameran också, för att dokumentera ifall vi skulle välja att ha det i vår bilaga för Tessin Nytt. Hm, vad händer mer imrogon? Har ju grafisk illustration i massa timmar också ,ska bli riktigt gött. Börjat småskissa för små figurer jag förmodligen ska illustrera vidare på sedan när jag kan programmet. Har allt framför mig, men vet verkligen inte hur jag ska rita deras ansikten, gaalet. Aja.

Time for bed.
Hoppas ni haft en bra dag idag och att ni sover gott. Får se om jag drömmer något skojsigt inatt, har inte kommit ihåg mina drömmar de senaste nätterna.

kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback